سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]

نظرهای طرفداران استقلال

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
زرینچه ونفرت استقلالی ها از خیابانی(سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 6:56 عصر )
23/12/1387 -
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: حرکتی که جباری پس از تعویض انجام داد، زشت بود.
-

-
جواد زرینچه  درباره حرکت مجتبی جباری در هنگام تعویض با آرش برهانی در جریان بازی مقابل الاتحاد اظهار داشت: کار زشتی را از جباری دیدیم. بازیکنان ما باید تصمیم سرمربی را هضم کنند. حرف اول و آخر را در تیم سرمربی می زند و هر چقدر هم اشتباه باشد بازیکن باید بپذیرد.
وی افزود: شاید خود بازیکن هم بعد از انجام چنین کاری پشیمان باشد. ما اگر در فوتبال پیشرفت نمی کنیم به این دلیل است که مسائل انضباطی را به خوبی رعایت نمی کنیم. اگر در هر باشگاه بزرگی چنین اتفاقاتی رخ دهد برخورد جدی می کنند.
مدافع اسبق آبی پوشان ادامه داد: بازیکن اگر از مربی یا باشگاه هم دلخوری داشته باشد باید با بازی خوب خود در زمین شایستگی اش را نشان دهد و تیم را به خود وابسته کند.
زرینچه درباره بازی استقلال مقابل الاتحاد عنوان کرد: در 15 دقیقه آخر استقلال تحت فشار بود. این بازی به ما یاد داد همیشه یادمان باشد که بهترین دفاع، حمله است. متاسفانه بازیکنان استقلال خیلی زود به حفظ نتیجه رو آوردند. بازیکنان الاتحاد با حرفه ای گری توانستند از این موقعیت استفاده کنند.
وی تصریح کرد: اگر استقلال به جای کم کردن یک مهاجم و حفظ جباری در زمین به بازی ادامه می داد می توانست حتی گل دوم را هم بزند. به هر حال تعویض های امیر قلعه نویی خوب نبود. شاید اگر گل برهانی حفظ می شد می توانستیم بگوییم تعویض خوبی بوده است اما در ادامه بازی نشان داده شد که باید تصمیم دیگری گرفته می شد.
زرینچه خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و استقلال برای جبران این نتیجه زمان دارد و باید به فکر بازی های آینده باشد.
" " 23/12/1387 - شبکه سه یعنی شبکه قرمزا(نه شبکه جوان) (پویا)
برای بازی ساده ای مثل رم وپالرمو اخبار شبانگاهی را در 5دقیقه کوتاه می کنند آنوقت برای بازی استقلال آن هم درلیگ قهرمانان آسیا اخبار 15دقیقه ای را به 20دقیقه افزایش می دهند ؟؟؟؟؟
از این مشخص تر وبه قول دوستان(تابلوتر)از این که صداوسیما ی به اصطلاح ملی ما به هیچ وجه از استقلال خوشش نمی آید وبا اعتراض های همه جانبه هواداران مبنی براینکه خواهشاً از خیابانی حداقل دربازی های استقلال استفاده نکنید ، به هیچ وجه توجه نمی کند که هیچ حاضر است جای بازی استقلال ، به مدت 110دقیقه فقط برفک نمایش دهد ومن این را حاضرم قسم بخورم که آقایان اصلاً از استقلال خوششان نمی آید.
آخه چه طوری ممکن است بازی رم را اخبار کوتاه شود ولی بازی استقلال....
شما قضاوت کنید آیا من اشتباه می گویم یا ...
مدیر محترم شبکه سوم سیما یکبار دیگر ازشما خواهش می کنیم حداقل برای احترام مردم هم که شده از آقای خیابانی در بازی های استقلال استفاده نفرمایید.


  • کلمات کلیدی :
  • » سجاد
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    آشتیانی رییس سازمان تربیت بدنی ، علی انصاری مدیر عامل استقلال !
    اخبار کوتاه
    النصر باز هم مشکل ایجاد کرد ؛ مشکل عنایتى براى گرفتن رضایت نامه
    استارت مرفاوى و روته مولر
    چند عکس باحال
    [عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 7 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 4 بازدید
    مجموع بازدیدها: 24271 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » لوگوی دوستان من «

    » دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » اشتراک در خبرنامه «